مادر دوستت دارم.....
ღღღ I ღღღ U ღღღ

میگویند بهشت زیر پای مادران است, خدایا نکند جوانی و غرور مادرم همان بهشت است که به خاطر من زیر پایش گذاشت, شرمنده ام مادرم

 


 

کودک که بودم معلمم همیشه میگفت اگه ۲۰ بگیری میگم مامانت برات ی جایزه بیاره, مامان الان بزرگ شدم هر روز ۲۰ میگیرم, جایزه هم نمیخوام, فقط ی بار بیا به خوابم, مامان دلم برات تنگ شده


یادمون باشه
درطی روز...
یک تماس بامادراجباریست...


مادر مرا ببخش اگر دوستت دارم هایم را مدیر تکراری میداند, او عقلش نمیکشد مادر را هر چه قدر هم دوستت دارم بگویی کم است


 

مادر مثل مداد می مونه
هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی
تا اینکه تموم می شه


میدونی دلتنگی یعنی چی؟
دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی ..
اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ..
ولی چند لحظه بعد ...
شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند


چشم من بیا من رو یاری بکن
گونه‌هام خشکیده شد کاری بکن
غیر گریه مگه کاری می‌شه کرد
کاری از ما نمیاد زاری بکن
اون که رفته دیگه هیچوقت نمیاد
تا قیامت دل من گریه می‌خواد


در دو چشم تو خدا جا دارد / عشق با چشم تو معنا دارد
مادرم چشمه ی احساس تویی / عطر خوشبوی گل یاس تویی


موضوع انشا : خوش بختی …
به نام خدا
خوش بختی یعنی قلب مادرت بتپد …
پایان !!!

 

 

 

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: بهشت زیر پای مادران است, , , , ,
+ سه شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 16:45 توسط عشق